ویزای انگلستان و روشهای مهاجرت به انگلیس

دوشنبه 30 دی 1398
16:10
ساغر


ویزای انگلستان:


برای سفر به انگلستان باید به صورت جداگانه درخواست ویزای انگلستان را برای سفارت مطرح کنید و با ویزای شینگن نمیتوانید وارد انگلستان شوید. برای  اخذ ویزای انگلستان باید دارای مدارک قوی و قابل قبولی برای اثبات بازگشت خود از انگلستان به سفارت ارائه دهید. این مسئله مستلزم تجربه و گذراندن مراحل پیچیده‌ای است که معمولا متقاضیان را با مشکل مواجه می‌کند.


انواع ویزا انگلستان: 


1) ویزای توریستی انگلستان: سینگل و مولتی ( 6 ماهه، 2 ساله، 5 ساله، 10 ساله)

این نوع از ویزای انگلستان به صورت توریستی یا همان ویزای ویزیتوری می باشد که با اخذ این ویزا شما از لحاظ قانونی اجازه اقامت در انگلستان را نخواهید داشت. در صورتی که واجد شرایط اخذ ویزای انگلستان هستین میتوانید اقدام به درخواست ویزای توریستی داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی انگلستان:

اصل پاسپورت

دو قطه عکس

ترجمه شناسنامه و مدارک ازدواج

ترجمه مدارک شغلی و بیمه تامین اجتماعی

ترجمه سند ملکی

پرینت 3 ماهه حساب بانکی

تمکن مالی به لاتین


2) ویزای تحصیلی انگلستان:

افرادی که تمایل دارند در کشوری تحصیل کنند که در صدر کشورهای دانشجو پذیر باشد و زندگی در آن همیشه تازگی به همراه داشته باشد، قطعا انگلستان یک پیشنهاد فوق العاده محسوب خواهد شد. کشور انگلستان جزو پنچ کشور برتر دنیا از لحاظ کیفیت برجسته‌ی تحصیل، سرمایه‌گذاری‌های پرسود و اقامت راحت شناخته شده است.

عاملی که سبب شده هرساله بیش از هزار متقاضی به منظور تحصیل به انگلستان سفر کنند این است که انگلستان مرکز تجهیزات و توسعه برای تحصیل محسوب می‌شود.

در شهرهای بزرگ انگلستان، می‌توان زندگی توام با آرامش، علم و امنیت را تجربه کرد. زبان رسمی این کشور انگلیسی است و نسبت به کشورهای انگلیسی‌زبان دیگر مانند آمریکا، تنوع لهجه‌ی بالایی دارد. در کشور انگلستان مسئله قابل توجه وجود دوستی بین ادیان مختلف از جمله مسلمان، مسیحی، یهودی، بودایی هندو است که با صلح و احترام به عقاید در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

ادامه تحصیل در خارج از کشور تجربه‌ای است که زندگی بیشتر افراد را متحول می‌کند، پس می‌بایست مقصد به درستی انتخاب شود.

کشور انگلستان دارای بیش از 50 شهر مناسب برای اقامت دانشجویان است. از شهرهای مهم انگلستان میتوان به لندن، تاتنهام، آرسنال، بیرمنگام، منچستر، لیدز، ناتینگهام و نیوکاسل اشاره کرد.

در میان شهرهای کشور انگلستان، لندن نمونه‌ی مشهود یک شهر پیشرفته با قطب اقتصادی، علمی و فرهنگی جهان است. لندن با داشتن 45 دانشگاه انواع تخصص‌ها را پوشش می‌دهد که از پنج دانشگاه برتر جهان دوتای آن‌ در لندن قرار دارد.

در کشور انگلستان تعداد قابل توجهی کتابخانه با بیش از 150 میلیون جلد کتاب و دانشگاه‌هایی که بالاترین امتیاز را در استانداردهای بین‌المللی از آن خود کرده‌اند، دوران تحصیل در انگلستان را به تجربه‌ی پرباری تبدیل می‌کنند.

درنهایت، 3 دلیل اصلی وجود خواهد داشت که انگلستان را به یک انتخاب مناسب برای ویزای تحصیلی تبدیل خواهد کرد.

  1. دانشگاه‌های انگلیس رتبه‌ی بالایی در رنکینگ جهانی دارند و از کیفیت بالای آموزشی برخوردارند که سبب شده از سرتاسر جهان دانشجوها برای تحصیل به انگلیس مهاجرت کنند . تحصیل در انگلستان به زبان بین‌المللی انگلیسی انجام می‌شود و اعتبار مدارک اخذ شده جهت ورود به بازار کار در هر جای جهان معتبر است.
  2. کشور انگلستان فاصله‌ی کوتاهی با ایران دارد (حدود 5 ساعت) و یکی از نزدیک‌ترین مقاصد برای ادامه‌ی تحصیل به شمار می‌رود.
  3. دانشجویان مقاطع ارشد و دکترا می‌توانند همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را نیز به همراه ببرند و همسرشان نیز اجازه‌ی کار در انگلستان را خواهد داشت.
  4. ( ویزای نخبگان انگلستان)Tier 1 (Exceptional Talent

    این نوع ویزا، ویزای درجه 1 یا ویزای استعداد درخشان نامیده‌ می‌شود. ویزای استعداد درخشان سهمیه‌ی محدودی دارد و در سال 500 نفر از سرتاسر دنیا را شامل می‌شود.

     

  5. 3)مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری:

    این نوع از ویزا یا اقامت انگلستان به میزان سرمایه شما بستگی دارد.

    شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری انگلستان به شرح ذیل است:

    - مبلغ 2 میلیون پوند باید در یک بانک انگلیسی به نام فرد درخواست کننده سرمایه گذاری شود.

    - یک چهارم این مبلغ را میتوان به عنومانخرید ملک در انگلستان مصرف نمود.

    - برای دریافت این نوع از ویزا نیازی به داشتن مدرک آیلتس نخواهید داشت.

    مهاجرت به انگلستان از طریق کارآفرینی:(فعلا این برنامه متوقف شده است)

    ویزا و یا اقامت کارآفرینی در ایران به اشتباه به ویزای سرمایه گذاری خوانده می‌شود اما ویزای کارآفرینی پروسه بسیاز پیچیده ای داشته و نیازمند تخصص و تجربه فراوان است.

    این نوع از روش مهاجرت به انگلستان بسیار پر طرفدار بوده و ظرف مدت حدودا 3 سال با درآمد مناسب در کشور انگلستان به اقامت دائم دست پیدا خواهید کرد.

    شروط اصلی اقامت کار آفرینی انگلیس عبارت است از :

    1. دسترسی به 200 هزار پوند پول نقد 
    2. دارا بودن مدرک زبان IELST4.5 یا CEFR B1
    3. داشتن طرح توجیهی و business plan و دفاع از آن در مصاحبه احتمالی سفارت انگلیس.
    4. تامین هزینه های اولیه زندگی در انگلیس به ازای سرپرست 1900 پوند و به ازای هر نفر از اعضای خانواده 1100 پوند.
    5. در صورت دریافت اقامت کارآفرینی شخص متقاضی به مدت 3 سال و 4 ماه اقامت انگیس بدون محدودیت مکانی به همراه همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را خواهد داشت.

    در نظر داشته باشید که اقامت کار آفرینی انگلیس را میتوان به صورت تیمی نیز انجام داد. بدین معنی که 2 خانواده میتوانند با سرمایه گذاری 100 هزار پوند هر کدام اقدام به در خواست این اقامت نمایند.

    شرایط اقامت کارآفرینی انگلیس برای هر 2 خانواده یکسان خواهد بود بدین معنی که همسر و فرزندان زیر 18 سال هر 2 خانواده 3 سال و 4 ماه در انگلیس اقامت خواهند داشت.  

                                                                                                   

    4)مهاجرت به انگلستان از طریق ازدواج:

    در صورتی که روش انتخابی شما برای مهاجرت به انگلستان ازدواج است باید در نظر داشته باشید که در این باره تمام مدارک و پرونده ای که به آفیسر انگلستان تحویل می دهید شفاف بوده و هیچ شکی برای آفیسرهای سفارت ایجاد نکنید. باید دقت داشته باشید که خود را برای جلسه یا جلسات سفارت آماده سازید که به سوالات آفیسر انگلستان به درستی پاسخ دهید. مهاجرت به انگلیساز طریق ازدواج برای مردان و زنان امکان پذیر است اما زنانی که از این طریق قصد مهاجرت به انگلیس را دارند زمان کمتری برای اخذ اقامت دائم انگلستان صرف خواهند کرد


  6.                                                                                                                                



[ بازدید : 124 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روش های مهاجرت و گرفتن اقامت است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]