روش های مهاجرت به کانادا

سه شنبه 6 خرداد 1399
13:08
ساغر

روش های مهاجرت به کانادا

این روزها بحث مهاجرت به کشورهای پیشرفته مخصوصا مهاجرت به کانادا در بین مردم ایران بحثی داغ است و کشور کانادا بعنوان پذیرنده تعداد بسیار زیاد مهاجر ایرانی، پس از آمریکا مقصد بسیاری از سرمایه داران و تحصیلکردگان و سایر اقشار می باشد.

مهاجرت به کانادا بر اساس مؤلفه شایستگی و سرمایه دسته بندی می شود و این دو مؤلفه باعث ایجاد زیر بخش ها و تنوع روش های مهاجرتی کانادا تا 62 مورد را شامل شده است

که در بخش های فدرال و استان ها به انحاء مختلف در حال انجام و تحولی روزمره است بنابراین متقاضیان ضمن دانستن موارد فوق باید از اطلاعات روز و تغییرات هر برنامه مطلع باشند تا مهاجرتی موفق داشته باشند.

مهاجرت نیروهای متخصص

نیروهای متخصص جزء اساسی برنامه مهاجرتی کانادا می باشند و به افرادی اطلاق می شود که می خواهند بر اساس تحصیلات یا تجربه کاری خود به کانادا مهاجرت کنند.

این برنامه که قبل از ژانویه 2015 به سه برنامه مجزای اسکیل ورکر، تجربه کار کانادایی و نیروهای ماهر تقسیم می شد از ابتدای سال 2015 تجمیع گردیده و به عنوان برنامه اکسپرس انتری و با امتیاز بندی جدید شروع به کار نموده است.

مهاجرت سرمایه گذاری

یکی از روش های متداول در مهاجرت به کانادا، روش سرمایه گذاری است. در این روش دولت کانادا و استان های کانادا با دعوت از سرمایه داران و افرادی که در حرفه و شغل خود سرآمد هستند مبادرت به جذب سرمایه و ایجاد شغل می نمایند.

این برنامه دارای خصوصیات خاص خود می باشد و از لحاظ میزان سن و زبان آموزی و حداقل سرمایه بر اساس هر استان متغیر است و هر استان بر اساس ساختار بیزینس و نیاز هایش شرایط  را اعمال می کند.

مهاجرت خوداشتغالی (هنرمندان)

یکی از روش های مهاجرت سرمایه گذاری، روش خوداشتغالی یا Self-employed  است. برنامه مهاجرت خوداشتغالی در سطح فدرال اجرا می شود و برای کسانی که قصد مهاجرت به هر نقطه ای از کانادا بجز استان کبک را دارند است.

مهاجرت به روش اسپانسرشیپ

در مهاجرت اسپانسرشیپ اگر شما مقیم و یا سیتیزن کانادا بوده و بالای ۱۸ سال داشته باشید می‌توانید افراد خاصی را تحت کلاس خانوادگی به کانادا بیاورید و آنها هم اقامت دائم کانادا را دریافت کنند.

مهاجرت کانادا به روش اسپانسرشیپ در زمینه ویزاهای کلاس فامیلی شامل موارد زیر می شود:

  • اسپانسر همسر
  • اسپانسر پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ
  • اسپانسر فرزندان وابسته (شامل فرزندان به سرپرستی گرفته شده نیز می‌باشد)
  • اسپانسر سایر افراد واجد شرایط

هر کدام از این افراد که تحت برامه مهاجرت به کانادا به روش اسپانسرشیپ، اسپانسر شوند می توانند در کانادا زندگی، تحصیل و کار کنند و فرد اسپانسر کننده با امضای قرارداد یا همان undertaking تعهد به تامین هزینه‌های خوراک و پوشاک و مسکن فرد اسپانسر شونده در مدت زمان مشخص را می‌دهد.

در بخشی از این تعهدنامه شما تضمین می‌کنید که فرد اسپانسر شونده از دولت کانادا درخواست کمک هزینه زندگی نخواهد کرد و اگر این کار را کنند شما ملزم به عودت آن به دولت خواهید بود.

اگر در استان های غیر از کبک هستید این قرارداد را باIRCC  یا همان اداره مهاجرت کانادا و اگر در استان کبک هستید باMIDI  یا همان اداره مهاجرت استان کبک خواهید بست.

قرارداد(agreement مجزایی هم بین فرد اسپانسر کننده و فرد اسپانسر شونده باید امضا شود تا دولت مطمئن شود که طرفین مسئولیت های خود را خوب می دانند.

ویزای توریستی

یکی از متداول ترین نوع ویزاهایی که هر کشور برای اتباع خارجی صادر می کند ویزای توریستی یا دیداری است که با توجه به سیاست های هر کشور از نوع ویزاهای موقت در مهاجرت به کانادا دسته بندی می شود. این ویزاها بطور معمول برای دیدار خانواده و افراد مقیم آن کشورها یا دیدار و سیاحت توسط سایرین دسته بندی و صادر می شود.

ویزای توریستی یکی از پر متقاضی ترین نوع ویزا است و سالیانه تعداد بسیار زیادی ویزا برای دیدار و بررسی شرایط کار و زندگی برای اتباع سایر کشورها که نیاز به ویزا دارند توسط دفاتر و کنسولگری های کانادا در خارج از کشور صادر می شود.


[ بازدید : 72 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روش های مهاجرت و گرفتن اقامت است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]