مهاجرت به اروپا بدون سرمایه گذاری

سه شنبه 17 دی 1398
15:10
ساغر

مهاجرت به اروپا از روش های غیر سرمایه گذاری

در این قسمت، برخی از روش های مهاجرت به اروپا از روش های غیر از سرمایه گذاری، صرفا به منظور اطلاع رسانی بیشتر به شما خوانندگان عزیز معرفی شده است.

مهاجرت به اروپا از طریق ثبت شرکت

با ثبت شرکت در کشورهای حوزه شنگن، متقاضی می تواند مجوز مهاجرت به اروپا را برای خود و خانواده بدست آورد. بر اساس قوانین بعضی از کشور ها، متقاضی باید یک بیزینس پلن قوی ارائه دهد اما کشور های دیگری نیز وجود دارند که نیاز به طرح توجیهی ندارند. 

ثبت شرکت ممکن است در نگاه اول ارزانترین راه مهاجرت به اروپا به نظر بیاید، اما این یک تصور ساده انگارانه نسبت به این موضوع است، چرا که یک شرکت ثبت شده غیر فعال هرگز منجر به تمدید اقامت شما نخواهد شد و حفظ یک شرکت فعال که به خاطر وجود آن به شما اقامت کوتاه مدت داده خواهد شد، مستلزم صرف هزینه های مالیاتی و مالی سنگینی است که در پایان هر سال مالی به شما تحمیل خواهد شد. 

با در نظر گرفتن تمام این هزینه های جانبی و سنگین و در نظر گرفتن این که این برنامه ها بیشتر برای مقاصد بازرگانی هستند تا مهاجرت، این روش به هیچ عنوان حتی یک روش مهاجرتی به حساب نمی آید چه برسد به آن که یک روش مهاجرتی ارزان باشد.

مهاجرت به اروپا از طریق تمکن مالی

مهاجرت به اروپا از طریق تمکن مالی یک روش موقت و یک ساله محسوب می شود. درست است که این روش در نگاه اول ارزانترین روش مهاجرت به اروپا به نظر می آید، اما باید توجه کنید که در این روش شما مستلزم خواهید بود تا بدون آنکه اجازه کار و کسب درآمد داشته باشید، در یک کشور اروپایی زندگی کنید.

 بنابراین با توجه به اینکه امکان فعالیت اقتصادی از شما گرفته می شود و شما فقط باید به عنوان یک مصرف کننده در کشور اروپایی زندگی کنید این روش آنچنان روش ارزانی برای مهاجرت به اروپا نیست به علاوه باید در نظر بگیرید که این روش موقت است و هر سال برای تمدید آن باید دوباره اقدام کرد.

مهاجرت به اروپا از روش کار

برخی کشورها به نیروی متخصص یک اجازه ورود به کشور می دهند و متقاضی می تواند دنبال شغل بگردد. چنانچه در طول زمان مجاز ویزای کاری خود کاری پیدا کند، می تواند برای اقامت از روش کار اقدام کند و به عنوان نیروی کار در کشور بماند.

 این روش مخصوص نیروی کار تحصیل کرده است و برای مدیران و صاحبان کسب و کار جذابیتی ندارد. همچنین احتمال و شانس موفقیت در این روش خیلی بالا نیست.

مهاجرت به اروپا از روش تحصیل

بسیاری از خانواده های متمول، فرزندان خود را برای تحصیل به یکی از کشورهای اروپایی می فرستند. متقاضیان برای مدت تحصیل می توانند در آن کشور بمانند و تحصیل کنند و معمولا بعد از تمام شدن تحصیلات خود باید به کشور خود بازگردند.

 در نتیجه این روش یک روش مهاجرتی محسوب نمی شود و برای همه اعضای خانواده نیست و تنها دانش آموزان و دانشجو ها می توانند برای مدتی در اروپا به منظور تحصیل اقامت داشته باشند.


[ بازدید : 100 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روش های مهاجرت و گرفتن اقامت است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]