مهاجرت به کلمبیا

يکشنبه 13 بهمن 1398
16:32
ساغر


 با توجه به افزایش درخواست برای مهاجرت به کشور کلمبیا در این نوشتار سعی داریم به بررسی انواع راه های مهاجرت به کلمبیا بپردازیم. اگر شما هم قصد مهاجرت و اقامت در کشور کلمبیا را دارید پیشنهاد می شود این مقاله را با دقت مطالعه کنید.


شرایط زندگی در کشور کلمبیا:

کشور کلمبیا با نام رسمی جمهوری کلمبیا شناخته می شود، این کشور در آمریکا لاتین واقع شده است و مساحت آن بالغ بر 1141748 کیلومتر مربع می باشد. کشور کلمبیا دارای رشد اقتصادی بالایی است، دولت این کشور دولتی پایداری می باشد و از آموزش و بهداشت جهانی پیروی می کند. مردم این کشور مهمان نواز بوده و از افراد خارجی استقبال می کنند. مردم این کشور به زبان اسپانیایی سلیس صحبت کرده و لهجه خاصی ندارند. بنابراین افرادی که به تازگی این زبان را آموزش دیده اند می توانند به راحتی با شهروندان این کشور در ارتباط باشند.

1.سرمایه گذاری از انواع راه های مهاجرت به کلمبیا:

دولت این کشور به صورت جدی از سرمایه گذاران خارجی و بین المللی در بخش های مختلفی مانند: تجارت محصولات کشاورزی، خدمات و تولید استقبال می کند. در بخش تجارت محصولات کشاورزی این فرصت در اختیار متقاضیان قرار داده می شود که در بخش های در حال رشد مانند: گوشت، لبنیات، باغبانی، سوخت های زیستی، کاکائو و پرورش آبزیان سرمایه گذاری کنند. همچنین متقاضیان می توانند در بخش هایی تولید و در زمینه هایی مثل: مصالح ساختمانی، خودرو، لوازم آرایشی و بهداشتی، پلاستیک، فلزکاری و سیستم های مد سرمایه گذاری کنند. در بخش خدمات شما می توانید در زمینه هایی مانند: سهام خصوصی، نرم افزار، برون سپاری، زیر ساخت های هتل، محصولات نفتی، مرکز خدمات مشترک، گاز و انرژی سرمایه گذاری موفقی را تجربه کنید. همچنین شما می توانید برای سرمایه گذاری در این کشور اقدام به ثبت شرکت یا خرید ملک و مستغلات کنید.

2.کار از انواع راه های مهاجرت به کلمبیا:

از روش های پر مخاطب برای مهاجرت به کشور کلمبیا کار در شرکت ها و موسسات این کشور می باشد، برای شروع کار در کلمبیا متقاضی نیاز به دعوت نامه شغلی دارد. برای یافتن کار متقاضیان می توانند از موسسات کاریابی، وب سایت کاریابی و روزنامه های این کشور استفاده کنند. فرد متقاضی باید مدارکی مثل: آخرین مدرک تحصیلی، مدرک معتبر زبان اسپانیایی، رزومه (CV) و سوابق کاری، انگیزه نامه، گواهی تمکن مالی و اسکن صفحه اول پاسپورت خود را به مرکز مورد نظر ارسال نماید. پس از دریافت دعوت نامه شغلی فرد باید مدارک زیر را در جهت دریافت ویزای کار کلمبیا به سفارتخانه یا کنسولگری کشور کلمبیا ارائه نماید.

3.تحصیل از انواع راه های مهاجرت به کلمبیا:

از روش های رایج و آسان برای مهاجرت به کشور کلمبیا تحصیل در دانشگاه های این کشور است، در کشور کلمبیا امکان تحصیل در تمامی مقاطع تحصیلی برای متقاضیان خارجی امکان پذیر می باشد. دانشجویان برای ادامه تحصیل در دانشگاه های کلمبیا باید ابتدا اطلاعات لازم را در رابطه با دانشگاه های این کشور به دست آورده و سپس پذیرش یکی از این دانشگاه ها را به دست آورند. جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های کلمبیا باید شخصا مدارکی مانند: تکمیل فرم، انگیزه نامه، مدارک تحصیلی و ریز نمرات، مدرک معتبر زبان انگلیسی یا زبان اسپانیایی، گواهی تمکن مالی و اسکن از صفحه اول پاسپورت معتبر را به دانشگاه مورد نظر ارسال نمایند.

4.ازدواج با شهروند کشور کلمبیا:

برای مهاجرت و اخذ اقامت از کشور کلمبیا متقاضی می تواند از طریق ازدواج با فردی با تابعیت کشور کلمبیا اقدامات لازم را انجام دهد. برای ازدواج در این کشور باید ازدواج شما به صورت قانونی، در دفتر اسناد رسمی و با حضور مقام کشور کلمبیا ثبت شود. همچنین لازم است مدارکی در جهت اثبات ازدواج ارائه نمایید و نشان دهید که این ازدواج صرفا در جهت اخذ اقامت کشور کلمبیا نمی باشد. در زمان ازدواج سن فرد نباید کمتر از 18 سال باشد، همچنین لازم است فرد در زمان ازدواج مجرد باشد.

5.تولد در خاک کشور کلمبیا:

بر اساس قوانین کشور کلمبیا طفلی که در این کشور متولد شود جزء تبعه کشور کلمبیا محسوب می شود به شرط آنکه والدین یا یکی از آن ها دارای اقامت دائم یا تابعیت کشور کلمبیا باشد. همچنین اگر کودکی از والدینی با تابعیت کشور کلمبیا در خارج از این کشور متولد شود جزء تبعه این کشور محسوب می شود. والدین جهت دریافت تابعیت برای کودک متولد شده باید به کشور کلمبیا یا سفارتخانه این کشور مراجعه کنند و اقدامات لازم را به عمل آورند. 

6.پناهندگی در کشور کلمبیا:

یکی از راه های غیر قانونی برای مهاجرت به کشور کلمبیا پناهندگی در این کشور است، متقاضیان دقت نمایند که در این راه خطرات جانی و مالی زیادی وجود دارد و ممکن است درخواست شما برای پناهندگی در این کشور رد شود و مجبور به ترک کشور کلمبیا شوید. 

دوستان گرامی امیدوارم از مطالب ارائه نهایت استفاده را برده باشید در صورتی که تمایل دارید شرایط مهاجرت به روسیه، اروپا,سوئد,مالزی,ایتالیا را مطالعه کنید کلیک کنید.



[ بازدید : 72 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روش های مهاجرت و گرفتن اقامت است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]